2020-AS REKORD: TÖBB, MINT 43.000 HAITIAN GÉP ELADÁS ÉS FORGALOM NÖVEKEDÉS

HAITIAN ELADÁSI REKORD A JÁRVÁNY ELLENÉRE IS +++ TÖBB, MINT 43.000 FRÖCCSÖNTŐ GÉP ÉRTÉKESÍTÉS 2020-BAN +++ 20,3 %-OS ÉVES FORGALOM NÖVEKEDÉS +++ 28,6 %-OS FORGALOM NÖVEKEDÉS HAITIAN LEGNÉPSZERŰBB MARS MODELLEK ÉRTÉKESÍTÉSÉBEN +++ A DIGITALIZÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE

 

2021 Március 22, Hongkong. A Haitian International Holdings Limited (“Haitian International”, leányvállalataival a továbbiakban “Csoportként” megnevezve, részvény kód: 1882), a világ egyik legnagyobb műanyag fröccsöntő gép gyártója, nyilvánosságra hozta a 2020-as éves eredményeit (2020 Január 1-től 2020 December 31-ig terjedő időszakról)

Világgazdasági helyzet és a HAITIAN üzleti eredményei

2020-ban Covid-19 vírus  gyors terjedése globális járványként rázta meg a világgazdaságot. A világ majd összes országát érintette a járvány és máig sújtják annak hatásai.  Kína gazdasága a kormány korai szigorú védekezési és ellenőrzési beavatkozásaival gyorsan visszanyerte pozitív növekedését és visszatérhetett a normális működéshez. A konjuktúra helyzet gyors javulásának köszönhetően a Csoport erőteljes  érdeklődés növekedésnek örvendhetett.

A HAITIAN International a lezárt 2020-as üzleti évben új értékesítési rekordot tudhatott magáénak, több, mint 43.000 eladott fröccsöntő géppel. Ez 11.800,1 millió RMB (=kínai Renminbi árfolyam) megfelelő forgalmat jelentett (nagyjából 1,53 milliárd EUR), ami 20,3%-os forgalom növekedés a megelőző évhez képest.

Export növekedés a globális hálózatnak köszönhetően

A Csoport annak ellenére, hogy a járvány néhány tengerentúli régió gazdaságát erőteljesen hátráltatta, növelni tudta az export forgalmát is, köszönhetően a globális hálózat további kiépítésének. A pándémia ellenére is 2,1%-al növekedett a forgalom 3.518,5 millió RMB-re (nagyjából 456 millió EUR),.

Az egyszerű gyógyászati termékek és csomagolók iránti igény növekedésnek köszönhetően az év első felében a HAITIAN több, mint 37.000 Mars modell megrendelést könyvelhetett el. Így a megelőző üzleti évhez képest 28,6%-al nőtt 2020-ban a legsikeresebb modell értékesítése 8.214,5 millió RMB-re (nagyjából 1,07 milliárd EUR). A koronavírus ellenére a háztartási termékek és autóipar ágazatában is növekedés mutatkozott 2020-ban. Ez elsősorban az elektromos Zhafir és kétlapos HAITIAN Jupiter modelleknek kedvezett. Itt a forgalom 6,8%-al nőtt 1.439,9 millió RMB-re (nagyjából 186 millió EUR), valamint 3,2%-al 1.303,0 millió RMB-re (nagyjából 169 millió EUR).

Kilátások és jövőbeli stratégia

2021 kezdetén a HAITIAN International egy általános ismertetőt definiált az ötéves-stratégiájáról. A főbb célok között a globális piaci jelenlét további erősítése szerepelt a konzekvens piacrészesedés növekedés elérése mellett. Zhang Bin, a HAITIAN International ügyvezető igazgatója: „Az iparág-specifikus megoldásokkal tovább növeljük a high-end piaci versenyképességünket és a digitalis gyártást tovább fejlesztjük.” Jelentőséggel bír e tekintetben a saját gyártás digitalizálása, különösen a kutatás és fejlesztés, intelligens termelésfolyamatok, digitalis rendszer integráció és folyamat irányítás.

Távolabbi fókuszban a gépkomponensek standardizációja áll a hatékonyság tovább növelése érdekében, különösen a technológiák optimalizálásáért és “okos gyártás” elérésére. „Egy fiatalabb csapat felépítésével erőteljesebben fogunk a gyártási folyamatokra koncentrálni és termelési képességeket a rugalmasság és intelligencia tekintetében növelni. Az egész HAITIAN Csoport továbbra is keményen dolgozik majd azon, hogy az ügyfeleivel, munkatársaival és üzleti partnereivel közösen növekedjen és a jövőben is sikeresen fejlődhessen.”